CRM

userPanel

Atrybuty

Można tworzyć własne atrybuty klienta, które będą pasowały do konkretnej branży.

Atrybuty

Wszystko w jednym miejscu

Oprócz funkcji typu livechat czy callback CallChat oferuje funkcję CRM,
więc nie musisz się martwić o wykupowanie jej z innego źródła.
Dzięki temu zachowujesz porządek i oszczędzasz.

CRM na naszym serwisie

Długotrwałe relacje z klientem

Korzystając z funkcji CRM będziesz mógł usprawnić swoją obsługę
i dzięki temu zadbać o pozytywne nastawienie i zadowolenie swoich klientów.
Klienci mogą oceniać rozmowy przeprowadzone z konsultantami, wiadomości offline oraz wypełniać ankiety.

Dobre relacje z klientami

Importowanie bazy klientów

Możesz bez problemów importować bazy klientów z formatu CSV, a potem korzystać z nich na Callchat.pl.

Importowanie z różnych programów

Zestawienie historii

Każdy kontakt, połączenie czy akcja automatyczna danego klienta jest zapisywana w jednej historii.
Dzięki temu w łatwy sposób możesz wszystko sprawdzić.

Historia klienta

Przypomnienia

Konsultanci mogą dodawać przypomnienia w formie notatki lub powiadomienia.

Przypomnienia

Inicjowanie kontaktu z klientem

Dzięki CRM możesz sam inicjować kontakt z klientem nawet jeżeli jest offline.

Inicjowaie kontaktu

Klienci na stronie

Możesz zobaczyć kto jest aktualnie na Twojej stronie.

Dostępni klienci