Google Analytics to rozbudowane narzędzie wykorzystywane do analizy statystyk witryn internetowych. Instalacja modułu zbierającego statystyki na temat strony odbywa się na takich samych zasadach, jak umieszczenie livechatu - w kodzie strony należy umieścić odpowiedni skrypt generowany na koncie użytkownika w panelu Google Analytics. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w pomocy Google.
Jak zintegrować Google Analytics z callchaten?
Jeśli w swoich serwisach internetowych wykorzystujecie moduł analityki Google, to możecie w nim także odczytać informacje na temat zdarzeń związanych z czatem na stronie. Wystarczy w tym celu przejść do zakładki Statystyki i uruchomić na samym dole opcję Integracja z Google Analytics.
Od tej pory w Waszych panelach Google Analytics dostępne będą informacje na temat zdarzeń związanych z callchatem. Dane wyświetlane w statystykach obejmują:
zdarzenia na czacie
zdarzenia związane z modułem CallBack
akcje automatyczne
Statystyki związane z czatem wyświetlają się także w sekcji zdarzeń w czasie rzeczywistym. Oprócz informacji na temat aktualnego ruchu na stronie, po integracji callchata z Google Analytics otrzymamy tam dane o trwających obecnie rozmowach, zdarzeniach na module CallBack i akcjach automatycznych.
Administracja· 16.11.2018 11:14
Są to różnego rodzaju działania automatyzujące angażowanie klienta i zapraszające do wykonania telefonu lub napisania do nas na czacie. Więcej szczegółów znaleźć można w pomocy na stronie: https://www.czater.pl/strona/pomoc/triggers
Przemek· 24.10.2018 15:58
co to są akcje automatyczne, jak działają?
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.
Są to różnego rodzaju działania automatyzujące angażowanie klienta i zapraszające do wykonania telefonu lub napisania do nas na czacie. Więcej szczegółów znaleźć można w pomocy na stronie: https://www.czater.pl/strona/pomoc/triggers
co to są akcje automatyczne, jak działają?
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.