Czym jest CallChat.pl? Jak umieścić czat w sklepie internetowym? - Livechat w sklepie Shoper.pl - Livechat w sklepie Sky-shop.pl - Livechat w sklepie Click shop - Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) - Livechat w kreatorze Squarespace.com - Livechat w kreatorze Wix.com - Livechat w kreatorze Manifo.com - Livechat w kreatorze stron Home.pl - Livechat w sklepie Magento.com - Livechat w sklepie RedCart.pl - Livechat w sklepie IAI-Shop.com - Livechat w sklepie Shoplo.com - Livechat w sklepie Sellingo.pl - Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) - Livechat w sklepie Sstore.pl - Livechat w sklepie ShopGold.pl - Livechat na blogu Blogger (blogi Google) - Livechat w sklepie Selly - Livechat w sklepie Magento 2 Jak zainstalować wtyczkę callchata na stronie? Przydatne porady CRM - zarządzanie klientami Akcje automatyczne - sposoby aktywizacji klientów na stronie Instrukcje API
Pomoc Jak umieścić czat w sklepie internetowym? Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl)
Jak zainstalować livechat w sklepie Sklepicom?
W ustawieniach sklepu, należy przejść do zakładki
Konfiguracja i wybrać
Integracje , a następnie
Integracje własne . Następnie w sekcji
Nagłówek strony należy wkleić
kod czatu .
<script>window.$callchat = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.callchat.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.callchat.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Instrukcja konfiguracji usługi callback:
Jak uruchomić callback?
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.